Oris poglavij

  • ZADNJA NOVICA 5. 5. 2020

    Prva triada se vrača v šolo! Končno! Morda se nam do konca šolskega leta še uspe srečati. No, tista dekleta, ki morajo pridobiti oceno, bom vsekakor povabila v šolo, saj je na takšen način lažje oceniti vajo. O tem so bila že obveščena.

    Od tega tedna dalje bomo tekle. Povečevale bomo vzdržljivost in se pripravljale na poletno sezono. Svetujem, da  v prvem tednu izberete vadbo za začetnike, nato vadbo stopnjujete, da se vam tek ne upre. V jeseni bo to prva ocena.

    Rešene naloge lepo prihajajo in nekatere so že opravile zlato značko za Krpana! Iskreno jim čestitam za dosežek.

    Naj vas še preko e-učilnice pohvalim za trud, ki ga vlagate v šport. Vse imate dovolj ocen, zato vas ne bom mučila še s pridobivanjem le-teh. Kar precej jih je že uspešno vstopilo v e-učilnico z nalogami - geslo ima zato, da vidim, kdo je stran obiskal, brez gesla tega ni.

    A nič hudega, če česa ne boste rešile. Pomembno je, da se gibate, plešete, ste dobre volje in pazite na svoje zdravje.

    Tiste, ki bi še morale pridobiti oceno pa sem že pred prazniki preko maila pozvala k pripravi na ocenjevanje in dogovorili smo se, kaj bom ocenila.

    Želim vam veliko uspeha pri pridobivanju ocen pri ostalih predmetih,  vmes pa le naredite kakšen počep, odplešite polko z mamo, očetom, bratcem ali sestrico in pazite nase.

    Vaša učiteljica,
    Lucija

  • GLASBENO-RITMIČNI IZZIV (11. 5. - 15. 5. 2020)

    Pozdravljena, dekleta!

    Ta teden naj bi bilo vreme nekoliko slabše, zato se boste verjetno manj zadrževale zunaj. A to ne pomeni, da se ne boste mogle razmigati, če bi se želele. Da ne bodo delale samo roke in noge, sem vam za ta teden pripravila vadbo, ki vam bo dodobra razmigala tudi možgančke - seveda v povezavi z gibanjem.

    Ritmični izzivBodite potrpežljive s sabo. Ne bo šlo vse naenkrat, a z vztrajnostjo in treningom bo šlo. 

  • VADBA ZA VZDRŽLJIVOST - PLESNA 24. 4. - 8. 5. 2020

    Ob glasbi izboljšaj svojo vzdržljivost in moč posameznih mišičnih skupin, ki si jih spoznala že pri prebiranju literature za Krpanovo značko. Vadba je lahko tudi zabavna - tako je učinek dvojni. Pripravi si steklenico vode, brisačko in zaženi predvajalnik. Povabi k vadbi tudi svoje domače.

    Dancing workoutTiste, ki vam je ples bolj tuj, vadite po naslednji povezavi: https://www.youtube.com/watch?v=LUrrN6cEBRQ&t=565s                                                       

                                                     Tiste, ki ste plesne navdušenke, pa se razmigajte po naslednji povezavi: https://www.youtube.com/watch?v=tj9d6aBOzDo&t=98s

    Naj namignem neplesnim navdušenkam: spodnja povezava je lahko velik izziv. Zelo blagodejno vpliva na razvoj možganskih celic, saj se morajo v njih oblikovati čisto novi programi. Večkrat, ko poskusiš, lažje postane - iz lastne izkušnje! :)

    • TEORETIČNE VSEBINE ZA ZLATO ŠPORTNO ZNAČKO KRPAN 20. 4. - 4. 5. 2020

      NAVODILO: Skrbno preberi vsebino. Vmes lahko naloge tudi opraviš in poslušaš svoje telo, če resnično peče ravno v mišicah, ki so označene. Predtem se ogrej.

      Nato obišči zavihek z nalogami. Med nalogami boš našla test. Reši ga in mi rešitve pošlji na elektronsko pošto: lucija.erculj@os-skofljica.si. Geslo za učilnico z nalogami si prejela v kanalu eA. Če ne uspeš vstopiti v učilnico, naj namignem, da se moraš najprej registrirati na spletni učilnici, nato pa bo dostop mogoč. Upoštevala bom samo naloge, do katerih boste dostopale preko učilnice.

       


    • VADBA NA DOMU 16. 3. - 20. 3. 2020

    • VADBA ZA RAZVOJ MOČI, KOORDINACIJE IN VZDRŽLJIVOSTI 23. 3. - VRNITVE V ŠOLO!

      POZDRAVLJENA!

      V posameznih naslovih so povezave do vodene vadbe, s katero razvijate eno ali več  motoričnih sposobnosti: moč, hitrost, koordinacija vzdržljivost, ravnotežje, gibljivost in natančnost. Vsak dan izberi 2 povezavi in sledi navodilom.

      Vaje v primeru slabega vremena lahko izvajaš doma. Zapomni si jih in če bo vreme lepo, jih izvedi na prostem. K vadbi povabi tudi svoje najdražje, samo malo popazi nanje, da ne bodo vadili preveč. ;)

      Najprej  1 min teci na mestu, 1 minuto hopsaj in 1 minuto skači v zvezdico, nato naredi nekaj razteznih vaj, ki jih sedaj že dobro poznaš. Sedaj pa vklopi predvajalnik in sledi navodilom. Si boš zapomnila katerega od angleških izrazov za npr. skleco ali počep? Preverimo, ko se vidimo v šoli, kakšne sličice ali vtisa o opravljenih vajah pa se že veselim! :) Mojo elektronsko pošto že poznaš! :)

      Heart loves exercise

    • Trenutno poglavje

      ZNAM ZA VEČ: SPANJE (26. 3. - 17. 4. 2020)

      Spanje je nujno potrebna človekova aktivnost. Brez hrane in vode človek zdrži bistveno dlje, kot brez spanja. Če te zanima več o spanju, si preberi gradivo v nadaljevanju. Odgovorilo ti bo na vprašanja:
      • Kaj je spanje
      • Zakaj moram spati
      • Vrste spanja
      • Zakaj je spanje pomembno
      • Koliko spanja potrebujem
      Za tiste, ki ste najbolj zagnane in bi rade izvedele, koliko spanja potrebujete, je v nastajanju učni list z navodili za spremljanje spalnih navad. ZA DOSTOP DO NALOG SE MORAŠ PRIJAVITI!
    • VADBA ZA VZDRŽEVANJE MOČI (30. 3. - 3. 4. 2020)

      POZDRAVLJENA!

      Pred nami je nov teden. Verjamem, da ti je že dolgčas po šoli, sošolcih in učiteljih. In da pridno ohranjaš tako telesno kot umsko kondicijo. Ta teden boš vaje izbirala glede na imena in priimke, ki si jih boš sama izbrala. Imena si zapiši na listek in jih prinesi v šolo, lahko pa jih pošlješ na elektronsko pošto: lucija.erculj@os-skofljica.si. Če boš imena zbirala na listku, poleg zapiši še datum. Število izbranih imen na dan ni omejeno. :)

      Najprej ogrevanje: 5x teci skozi vse prostore v stanovanju (hiši) ali pa divje zapleši na tole glasbo: https://www.youtube.com/watch?v=yQ4i3lQM5lg

      Raztezne vaje.

      Sedaj pa izberi ime in veselo na delo!


    • SPOZNAVAM SVOJE TELO - SRCE (6. 4. - 17. 4)

      • V zgornjih poglavjih si izberi telesno aktivnost, ki ti je najljubša in vadi. Ker je vreme lepo, vadi zunaj in v spremstvu staršev izkoristi sonce za sprehod. Upoštevaj vsa priporočila. Potem pa se postopno loti tudi svoje notranjosti - razišči svoje srce, najbolj pridno mišico v telesu, ki se nikoli ne ustavi.
      • Srce
      • Delovanje srca
      • Frekvenca srčnega utripa (število utripov srca v minuti) - FSU
      • Kako izmerimo FSU
      • Ugotavljanje FSUmir (v poglavju z nalogami)